سلام به سایت ما خوش آمدید.

این سایت برای راحتی مردم ساخته شده تا برنامه ها و بازی ها و... را به راحتی دریافت کنند.

سلام به سایت ما خوش آمدید.

این سایت برای راحتی مردم ساخته شده تا برنامه ها و بازی ها و... را به راحتی دریافت کنند.

امید است با همت ما و همکاری شما این سایت را به بالا ترین قلل ها برسانیم .
از شما برای بازدید از سایت ما سپاس گذاریم و خواهش میکنیم سایت مارا به دیگرا معرفی کنید.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۲۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

انفجار نور

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله عظمی مکارم شیرازی در راستای ترویج احکام اسلامی و دسترسی آسان به فتاوی معظم له اقدام به طراحی و تولید نرم افزار رساله توضیح المسائل برای سیستم عامل اندروید کرده است. این نرم افزار شامل دسته بندی های مختلفی در زمینه های تقلید ، نجاسات ، تیمم ، وضو ، مطهرات ، موات و … می باشد که دارای مطالبی آموزنده است .

از ویژگی های این برنامه می توان دسترسی سریع و آسان به متون ، جست و جوی دقیق در مسائل ،  قابلیت تغییر نوع و اندازه ی قلم ، ارسال متن مسائل بصورت پیامک ، بهینه شده برای نمایش در گوشی های با رزولوشن بالا و تبلت ها ، نمایش صحیح متون حتی در گوشی هایی که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند را نام برد.

برای دانلود برنامه ی توضیح المسائل به صورت رایگان و با لینک مستیقیم از اندروید سافتور به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

  • سید علی برسی

Quran Translations Android

Quran Translations v1.9.2 – برنامه ترجمه سوره های قرآن کریم مخصوص اندروید با پشتیبانی از ترجمه فارسی

Quran Translations اپلیکیشن کاملا رایگان و بدون تبلیغات با اینترفیس کاربرپسند و ساده از استودیوی Mercan software برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل خود می توانید به اسانی ترجمه دلخواه خود را دریافت و معنی آیات سوره های مختلف را مشاهده کنید و معنای آیات قرآن کریم را درک نمایید! اگر به دنبال یک برنامه رایگان و عالی برای مشاهده و خواندن معنی آیه به آیه سوره های قران کریم هستید ما به شما برنامه فوق را پیشنهاد می دهیم که بیش از 45 زبان مختلف را شامل می شود و از طریق تنظیمات می توانید به اسانی اقدام به دریافت ترجمه زبان موردنظر خود نمایید. نکته حائز اهمیت این برنامه دارا بودن ترجمه قران کریم به زبان فارسی است که همین دلیل باعث شد ما ان را معرفی نماییم!

برخی از ویژگی ها و امکانات برنامه Quran Translations اندروید :

  • سید علی برسی

Muslim Pro - Azan,Quran,Qibla Android

Muslim Pro – Azan,Quran,Qibla PREMIUM v9.2.9 Full – بهترین و کامل ترین برنامه مذهبی آندروید !
پرمیوم و آنلاک شده – PREMIUM features Unlocked

Muslim Pro – Azan,Quran,Qibla یک اپلیکیشن مذهبی فوق العاده و کم نظیر از استودیوی Bitsmedia Pte Ltd برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه پرمیوم و پولی ان را داریم. اگر به دنبال کامل ترین و بهترین اپبلیکیشن مذهبی اندروید هستید ما به شما Muslim Pro را پیشنهاد می دهیم که با نصب ان برروی دستگاه اندرویدی خودی می توانید انواع ابزارهای قبله نما، تقویم اسلامی، تعیین وقت اذان، قرائت صوتی قرآن کریم، نمایش رستوران های حلال اطراف شما و … را داشته باشید و Muslim Pro بدون شک تجربه ای متفاوت از برنامه های مذهبی را برایتان به ارمغان می اورد! انواع ادعیه های مختلف نیز در برنامه تعبیه شده است که می توانید از ان ها استفاده کنید!

برخی از ویژگی ها و امکانات برنامه Muslim Pro – Azan,Quran,Qibla اندروید:

  • سید علی برسی